неделя, 3 март 2013 г.

Протеинова палачинка

Протеинова палачинка

Необходими продукти
За палачинката: соев протеин с вкус на ванилия, 1 белтък, малко нискомаслено прясно мляко, концентрат от нар, щипка хималайска сол, зехтин
За гарниране: крем Bonjour със зелени подправки, извара, сусам, магданоз, чили сос

Приготвяне: Всеки знае как се прави палачинка...тази е по същия начин, като соевия протеин замества брашното. Разбиваш леко белтъка, добавяш 1 с.л. соев протеин с вкус на ванилия, разбъркваш добре и добавяш постепенно прясно мляко. Но внимавайте да не стане много течна сместа, защото няма да се получи изобщо палачинка. :) Трябва да е доста гъста и бавно да се излее в тефлоновия тиган, в който загряваме 1 ч.л. зехтин. След това добавяме концентрата от нар и малко хималайска сол. 
! Палачинката трябва да се прави на много бавен огън, иначе ще изгори много бързо, а няма да се стегне.

След като палачинката е готова я намазваме много тънко с крем Bonjour, слагаме извара, поръсваме със сусам и овкусяваме малко  чили сос. 

Получава се интересна и много вкусна комбинация от сладко и солено. 1 палачинка е една малка порция за закуска, а засища изключително много. Отгоре може да сложете каквото искате, в зависимост от това колко калорична искате да е палачинката. :)





Няма коментари:

Публикуване на коментар